Taas on olo, että huominen kiinnostaa taas "todella paljon". En oikein tiedä mikä mättää. Kuitenkin työharjoittelupaikka on ihan ok, ja ihmiset on ihan ok ku sielä on. Jokin vain... En tiedä.
Ehkä se maanantai sitten on vain se tylsin päivä. On viikonloppu takana ja kokonainen viikko edessä.
Koitan välttää turhia poissaoloja, mutta kyllä niitäkin on tullut. Liikaa.
Ennen joulua meni hyvin. Paremmin.
Ei ollu poissaoloja pahemmin. Ja olin vähän ylpeäkin siitä. Asia, joka monelle olisi päivänselvä, oli mulle jotain suurempaa.

Uskon, että saisin sairaslomaa, jos vain menisin pyytämään. Haluaisin sitä. Mutta toisaalta en.
On nyt jo vaikeaa selittää sairaslomiani jne. esim töitä tai kouluihin hakiessa. Ja vielä kun ottaisi siihen lisää niin.. Huh huh! Saman tien voisin hakea sairaseläkettä!
Tai... Jos haenkin lyhkäsempää sairaslomaa. Muutaman päivän. Sekin voisi jo auttaa. Huomattavasti! Saisi levättyä vähän. En tiedä mikä mulla, vain niin "väsynyt" koko ajan, eikä mikään oikein sillä tavalla jaksa kiinnostaa. Ei vain jaksa! Antakaa mun olla rauhassa! Ärisen... Vaikka samalla haluaisin että joku tulisi lohdutellen silittelemään mun hiuksia.