Pitkä päivä takana. Työharjoittelua ja terapiaa. Jollekin toi ei ois ollu mitään, mutta mulle se on paljon! Pelkät sosiaaliset tilanteet väsyttää, ja vielä kun tuo about 7h meni niin ettei ollut ollenkaan sellasta tilannetta että ois voinu kunnolla hengähtää ja RENTOUTUA. Toki oli bussissa istumista (bläääh) ja ruokataukokin, mutta ei ne sellasia rentouttavia ole.

 287334.jpgTommoset mustat olisi hienot. *himoitsee* Huuto.netissä sellaset olisi myynnissä, mutta tällä hetkellä (kun ei aiemmin ole tullut huutoja) niin hintaa tulisi yhteensä postituksen kanssa sellaset mukavat 130e, mikä on pikkasen liikaa mun kukkarolleni. :(
Tahtois, tahtois tommoset. Prkl.

Näkisipä muut ihmiset sen, miten näen itseni. Näkisimpä itse itseni siten, miten muut näkee munt.
Olen siivoillut, ja löysin yhden kalenterin tapaisen (vihon) missä mulla oli painoa 46kg ja pidin sitä liian paljona. Ehkä olen pikkasen kasvanutkin tässä vielä (jotenkin ihmeen kaupalla) siitä kun olen sen kirjoittanut. Mutta mietityttämään tuo kyllä alkoi. Nykyään pidän alarajana tuota 46kg, ja kolmisen vuotta sitten se oli muka liikaa?
Peilit ei toimi. Ne mokomat osaa valehdella. Mutta valokuvat harvoin niin tekee.
Huomasin yhden asian mitä en peilistä ole nähnyt. Mulla näkyy solisluut! On ne ennenkin näkyny, mut tosi huonosti. Ehkä munsta todellakin vihdoin alkaa löytyä jotain naisellisuutta sen pyöreäposkisen tyttösen alta :D