Nyt taidan olla jo hieman rauhoittunut. Vielä tunti sitten olin kiukkuinen kuin takamukseen ammuttu karhu! Olin todella vihanen, ja kaikki otti vaan päähän!
Mua ärsyttää suunnattomasti kaikki epäselvyydet asioissa mitä itse pidän tärkeinä. Tällä kertaa kyse on tuosta työharjoittelusta.

Viime yö meni todella huonosti. En saanut unta millään ja olin jo ihan yliväsynyt. Yhdessä vaiheessa kun kävin keittiössä niin vähän tärisytti. Oli tunne et haluu vaan maate ja nukkua, mut sellasta tiettyä väsymystä ei ollu ollenkaan. Ei tullu uni ei. Huoh.
Kun oli herätyksen aika niin olin nukkunu vasta noin 6h? En ole varma. Joskus tuokin määrä välttäisi, mutta ei tällä kertaa. Olin jo niin monta tuntia ollu putkeen hereillä et tarvin enemmän unta. Joskus ku on pitänyt herätä "aikaisin" tai aikaisin on ollu aamulla olo että on ihan väsyny eikä jaksa ja unettaa vaan. Tä kerta oli siinä mielessä erilainen et nyt se väsymys oli oikein fyysistä. Oli tunne että ei yksinkertasesti pysty selviytymään tämän päiväisestä, jos ei vielä saa nukuttua.
Olenkohan tulossa vanhaksi, vai johtuukohan tämä kaikista jännityksistä jne myös?
En tiedä.

Eilen iltasella oli ekaa kertaa pitkästä aikaa taas sellanen todella epätoivoinen olo. Oli olo että tästä ei tule mitään. MISTÄÄN ei tule MITÄÄN! Niin moni asia on menny mönkään mulla. Niin moni asia... Huoh. Asiat joita monet pitää itsestäänselvänä niin onkin mulle jotain ihan muuta.
En oikein jaksaisi tälläistä
.