Tänään olen taas onnistunut kuluttamaan suurimman osan päivästäni tässä koneen äärellä, kuitenkaan sen kummemmin saamatta tehtyä mitään "järkevää".
No, toivon mukaan tälläselle ei jää tulevaisuudessa enää niin paljon aikaa.
Niin, aikaa. Sitä mulla on. Huoh. Vaikka muille jakaa. Vaikka toisaalta tuntuu, että sitä aikaa just mulla ei olekaan, enää. Sekavaa. Tiedän.

Olen huomannut että olen pikkasen piristynyt! :O Kaikesta ahista jne. huolimatta. Ihme on tapahtunut! Huomaa että jaksaa kiinnostua asioista taas eri tavalla, mitä vielä jokin aika sitten. Aika hieno homma, etten sanoisi.
Munsta tuntuu että osa syy tietynlaiseen pirteyteen löytyy yhestä mun vakikaupasta, eli luontaistuotekaupasta. Lääkkeen, ja vitamiinin lisäksi olen nyt ottanu säännöllisesti kalaöljyä. Eikai ne monet monet lääkärit ja tutkimukset voi väärässäkään olla?! -En usko.
Oikeasti, moni ihminen on saanut apua siitä.
Tuolta *KLIK* löytyy paljon paljon asiaa ja tietoa kalaöljy(i)stä (ja niistä tehdyistä tutkimuksista) ja toki muistakin luontaistuotteista.

Nyt syömään pannukakkua ja tuijottamaan sitä toista ruutua -televisiota.